Monday, 26 June 2017

1 Syawal

Assalamualaikum...



Syukur aku telah berjaya menamatkan pengajian pada 20 Jun yang lepas dan bertolak pulang ke Kedah pada 21 Jun. Kepulangan ini semestinya kepulangan yang amat dinanti-nantikan sebab lepas ni dapat stay lama bersama family memandangkan tempat praktikal berdekatan dengan rumah sahaja. Besides terasa rindu yang teramat sangat untuk berbuka puasa bersama family.

Baju raya tak dibeli pada tahun ni memandangkan sudah banyak wang dihabiskan untuk FYP. Nak minta pada mak ayah rasa malu sangat, so pakai je apa yang ada. 1 Syawal disambut dengan menziarahi jiran tetangga dan beraya di rumah Cikgu Asmat yang mengajar subjek Pengajian Am ketika di Tingkatan Enam dahulu. Setiap tahun tak pernah missed rumah Cikgu Asmat. 

Aku minta maaf entry kali ni macam so-so je sebab dah 2 pagi kan. Otak aku dah tak boleh fikir cemana nak karang bagi elok. Anyway aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Bantin gaisss

5 comments:

  1. Saya oun tak beli baju baru untuk raya. Pakai yg lama punya. Masih elok.
    Selamat hari raya.

    ReplyDelete
  2. Saya oun tak beli baju baru untuk raya. Pakai yg lama punya. Masih elok.
    Selamat hari raya.

    ReplyDelete
  3. bestkan ada keluarga besar. selamat hari raya...

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Rayaaaa awak! :)

    ReplyDelete