Saturday, 3 June 2017

Exam Week

Assalamualaikum...





Study week sudah tamat dan keesokan hari bermulanya exam week selama tiga minggu. Study week kali ni memang aku tak balik ke kampung sebab letih. Lagi pun bulan puasa, kan. So aku stay je kat rumah sewa layan banyak movie dan drama. Ahahaha. Exam week baru aku buka buku, heee.

Untuk semester kali ni aku sitting 4 papers in final exam which is 3 subjek teras dan satu subjek elektif. First paper aku start 7 Jun ini dan last paper pada 20 Jun. Counting days tinggal 17 hari je lagi untuk say sayonara Terengganu. Dah banyak barang aku packing. Tak sabar nau nak balik kampung. Then a week after raya internship akan bermula selama tiga bulan. Hopefully everything went well. Oleh itu aku nak ucapkan


Bittaufiq wannajah fil imtihan

16 comments:

  1. All the best for your exam sis!

    ReplyDelete
  2. Eh macam dekat2 sama je tarikh exam week kita. Apapun all the best^^

    ReplyDelete
  3. best of luck dan selamat berpuasa ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa juga untuk awak =)

      Delete
  4. Hi Munirah, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for inviting. Later I drop you an e-mail =)

      Delete
  5. semoga berjaya...buat yg terbaik ea

    ReplyDelete
  6. rindu nak study. hehhee
    all the best ya, semoga berjaya :)

    ReplyDelete
  7. Bulan puasa lah bagus study. Sebelum sahur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul tu. Saya dah praktikkan alhamdulillah ilmu senang masuk

      Delete
  8. Eeh moon asal dari kedah ke? same la kpg kite pun kat kedah, sg limau :D

    Btw, Good luck moon! :D

    ReplyDelete