Sunday 28 February 2016

Lepak Di Dapo Pata Bersama Course Mates

Assalamualaikum...

Pada hari rabu (24/2/2016) yang lepas, saya dan course mates decide untuk lepak di Uptown Kontena Dapo Pata, Lagun Pantai Tok Jembal, Kuala Nerus. Even weekdays uptown kontena ni mempunyai bilangan visitor yang banyak sebab ia terletak di belakang umt sahaja. So no wonder kalau selalu nampak student umt dan unisza saja =)

Variasi makanan dijual di kontena dan yang paling menariknya ialah view di kawasan lagun tersebut. Saya rasa better pergi waktu malam sebab lighting sangat cantik compare waktu siang. Tentang harga, i think it was affordable and everyone can eat it! Hahaha.


Course mates =)



Nampak sikit 'Dapo Pata'. Orang Kuala Nerus wajib datang sini. No wonder one day ramai foreigner datang lepak sini sebab view kat sini cantik besides this place was super cool!!!


Lagun Pantai Tok Jembal =)


Strawberry Vanilla (RM5). Sangat affordable dan penjualnya ialah student umt. Korang tak akan rasa kekok bila berurusan dengan diorang sebab diorang sangat friendly.


Kitorang beli bakso dan soto. Not bad dan sangat selesa makan-makan kat sini


Salah satu kedai yang terdapat di uptown kontena. Bila korang datang sini korang boleh tengok kreativiti seller decorate diorang punya kedai untuk attract customer. Sangat best makan berdekatan pantai diiringi angin bayu dan muzik sentimental.


1 comment: