Monday 31 August 2015

Dropship Dibuka Untuk Promosikan Produk Perfect Collagen Plus

Assalamualaikum...

Seperti yang kita sedia maklum, harga barangan kian meningkat. So kuasa beli pengguna dah makin berkurang. Jadi kat sini aku nak buka peluang kepada warganegara Malaysia untuk join dropship bagi produk Perfect Collagen Plus.

Produk ni setahun jagung lagi dan belum sampai setahun. Pengasas produk ni mak cik aku sendiri iaitu Puan Azizum binti Hashim. Korang jangan risau sebab produk ni halal dan aku sendiri dah tengok kilang. Memang bersih dan berkualiti. 

Hasrat untuk membantu korang yang nak cari side income, maka aku tak kenakan sebarang bayaran. Kemudian komisyen untuk sekotak PCP ialah RM15. Banyak kan? Aku pernah dropship satu produk ni, komisyen rm5 je. Dah la kena bayar yuran.

Korang kena ingat, belum cuba belum tahu. Yang paling penting yang bulat tak datang bergolek, yang pipih tak datang melayang. So kena la berusaha. If korang berminat sila whatsapp 012-5323914 (Munirah). Aku minta maaf if aku lambat reply sebab aku ada komitmen sendiri. Tapi kebiasaannya aku reply cepatlah. Selamat malam guys!


Pengasas produk PCP, Puan Azizum binti Hashim




No comments:

Post a Comment