Saturday 26 September 2015

Postcards Giveaway by Doodles Of Life

Assalamualaikum...


FYI aku tak pernah join giveaway kat blog. Dah banyak giveaway yang aku tengok tapi giveaway ni berjaya menarik aku untuk join. Sebab apa? Meh aku bagi tau sebab aku join giveaway dari kak farah. Bukan berniat untuk bodek-bodek.

1- Kak farah selalu komen kat  entry aku. So aku fikir kak farah selalu la baca apa yang aku taip.

2- Kak farah duk kat luar negara dan selalu letak gambar nature. Memang bertepatan dengan jiwa aku yang sukakan alam dan teringin merantau ke tempat orang.

3- Aku baru dua kali dapat souvenirs dari luar negara. Satu london dan satu lagi lombok. Kedua-duanya adalah key chain. And for sure akutak pernah ada postcard. Kalau ada rezeki menang alhamdulillah la.

So korang yang nak join giveaway ni boleh tengok kat http://herlifemanual007.blogspot.my/2015/09/postcards-giveaway-by-doodles-of-life.html untuk syarat-syarat penyertaan. Selamat join kawan-kawan =)

8 comments:

  1. Thank you for joining, Munirah. Good luck ya :)

    ReplyDelete
  2. gd luck..snggah dr GA yg sama
    http://fififizahresepi.blogspot.my/2015/09/postcards-giveaway-by-doodles-of-life.html

    ReplyDelete
  3. Jom join GA ni.RM200 menanti anda!
    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  4. Good Luck...
    BW dari segmen yang sama...

    Artikel Paling HOT..
    HOT ITEM LeoRa Fragrance 4 Women
    HOT ITEM LeoRa Fragrance 4 Men
    Follow blog AM DISINI
    Hadiah daripada AM untuk sahabat AM DISINI

    Terima Kasih
    AlongMisuari

    ReplyDelete
  5. Assalmualaikum wbt , / Salam Sejahtera. Saya jemput awak join Ga..& Saya tag awak.. Maaf menganggu yee.. Good LUCK .. :)

    GIVEAWAY: MY GRADUATION CELEBRATION! (7oct)

    Fuyooo !!! Giveaway by Mama Darwiish (28oct)

    ReplyDelete
  6. singgah sini jalan-jalan sambil follow blog ni.. saya pun join segmen sama..
    best of luck... :)

    http://www.dramaticuniq.com/2015/09/postcards-giveaway-by-doodles-of-life.html

    ReplyDelete