Tuesday 23 December 2014

2nd Batch Jubah Mesir Original

Assalamualaikum...

Sebenarnya dah lama nak berbisnes. Biasa la student kan nak cari income lebih. Hihi so hari ini baru diizinkan Allah nak mulakan bisnes. Jemput tengok dan jangan lupa beli, naa. 

Untuk sebarang pertanyaan, sila contact no berikut 012-5323914 (MUNIRAH). 

Kalau terus nak beli, sila drop
NAMA PENUH
NO-TEL
ALAMAT PENUH
CODE
























































Warna & Saiz
Mungkin terdapat perbezaan sedikit dari segi warna produk oleh disebabkan faktor setting kamera dan komputer monitor. Sila rujuk ukuran saiz terperinci sebelum membeli.

Returns & Exchange Policy
Kami tidak menerima penukaran sama sekali (melainkan jika terdapat kerosakan utk produk bukan “clearance”). Sila rujuk ukuran saiz terperinci yang dipaparkan untuk setiap produk sebelum membeli. Perlu kami tegaskan bahawa kami tidak menerima pertukaran
atas faktor "salah saiz."

Pembayaran
Stok sangat terhad. Siapa yang membuat bayaran dulu akan dapat produk.

Penghantaran
Penghantaran dibuat pada hari Isnin - Khamis dan Sabtu untuk Malaysia, melainkan hari cuti.

Cara Basuh
Jubah cotton perlu dibasuh guna tangan untuk kali pertama hingga keempat. Ia tidak boleh dicampur dengan jubah2x atau pakaian lain kerana kami guna cotton asli yg dicelup warna jadi khuatir warna jubah akan turun. Rendam selama 5 minit sahaja. Jubah cotton yang tidak lagi turun warna boleh dibasuh menggunakan mesin namun wajib memasukkan dalam netting utk tahan lama. Jubah yang bermanik perlu dibasuh menggunakan tangan sahaja dan sesetengahnya hanya boleh "dry clean."

No comments:

Post a Comment