Tuesday 29 November 2016

Selamat Bergraduasi Aween dan Leen

Assalamualaikum...

Pada minggu lepas UMT ada satu majlis mega yang disambut setiap tahun iaitu Majlis Konvokesyen untuk student-student yang telah berjaya menamatkan pengajian. Kebetulan semester ni aku menerima housemates yang telah menamatkan pengajian sarjana muda dan kini sedang bertugas sebagai researcher assistant (RA) kat UMT ni dan in shaa Allah akan register untuk pengajian master pada tahun hadapan. So kitorang yang housemates lain-lain ni bolehlah attend diorang punya konvokesyen.




Orang cakap dengan memberi hadiah dapat mengeratkan lagi silaturrahim. Sendiri tengok memang ada benarnya. So I bought two bouquets of flowers for both my gorgeous housemates as a sign of celebrating their success. But unfortunately caused of my careless, Ive bought them a fresh flower. Homaigoddd semuanya sebab aku pakai rembat je waktu beli tu.




Antara housemates yang dapat turun padang. Alhamdulillah sempat bergambar dengan Fazleen sebab kitorang lambat beli bunga. Seriously Fazleen merupakan orang kedua yang pernah aku jumpa di mana perwatakan dan wajahnya sangat manis selepas kak tasnim. Sangat beruntung siapa yang dapat jadikan Fazleen sebagai isteri.




Fraction of us! Kitorang lost contact Aween sebab battery phone dia habis. Disebabkan dia tak nak menghampakan perasaan kitorang, so Aween belanja kitorang makan satay dan sesi fotografi tetap dijalankan walaupun malam.




Setiap orang nak bergambar dengan Aween yang kecil molek tapi sangat lincah orangnya. Masak pun sedap. Oh yaa sebelum terlupa jom doakan mereka supaya dapat menamatkan pengajian dalam PhD. Aku pun turut terinspirasi dengan kejayaan mereka. Last but not least, again congratulation Aween and Leen!!!

No comments:

Post a Comment